Mokymų tikslas
- Parodyti, koks turi būti vidinio lektoriaus asmeninis stilius, pagrindiniai lektoriaus darbo organizacijoje principai, tikslai, elgesio savybės ir reikalingos kompetencijos;
- Suteikti dalyviams žinias apie suaugusiųjų mokymosi principus;
- Praktiškai išbandyti suaugusiųjų mokymo metodus;
- Lavinti dalyvių darbo su grupėmis įgūdžius;
- Suteikti dalyviams žinias apie tai, kaip kuriamos ir realizuojamos efektyvios darbuotojų mokymosi programos organizacijoje;
- Supažindinti su viešojo kalbėjimo ir improvizacijos principais bei praktiškai juos pritaikyti.
Mokymų nauda
- Dalyviai turės visus lektoriui svarbiausius ir efektyviausius darbo instrumentus;
- Dalyviai žinos, kokios kompetencijos ir elgesio savybės būtinos sėkmingam lektoriaus darbui;
- Dalyviai išmoks parinkti mokymo metodus pagal dalyvių brandą, situaciją ir juos taikyti praktikoje;
- Dalyviai gebės formuoti grupę, valdyti jos dinamiką, klausytojų dėmesį;
- Dalyviai sugebės savarankiškai sukurti ir pravesti mokymo programą organizacijos darbuotojams, paremtą suaugusiųjų mokymo metodais;
- Įvaldyti improvizacijos ir viešojo kalbėjimo įgūdžiai dalyviams padės sumažinti auditorijos baimę, sužadins kūrybiškumą ir padės rasti išeitį iš keblių situacijų.

Mokymai skirti
- Tiems, kuriems svarbu augti paties ir auginti kitus;
- Personalo specialistams, pardavimo, gamybos, klientų valdymo, produktų ar paslaugų grupių vadovams;
- Asmenims, dirbantiems su produktų pristatymais bei organizuojantiems vidinius mokymus organizacijoje;
- Siekiantiems, atrasti savo stipriąsias puses ir užslėptus talentus, sukurti unikalų savo mokymų stilių;
- Norintiems išmokti atrasti ryšį su grupe ir valdyti bet kurią auditoriją taikant viešojo kalbėjmo bei improvizacijos įgūdžius.
Mokymų metu
- Porose ir grupėse atliksite praktines užduotis;
- Sužinosite, koks turi būti vidinio lektoriaus asmeninis stilius;
- Išsiaiškinsite, kas Jus motyvuoja, kokius asmeninius tikslus įgyvendinate vesdamas mokymus;
- Sužinosite, kokiais įgūdžiais ir kokiomis savybėmis pasižymi geras treneris?
- Išsiaiškinsite, kokios elgesio savybės Jums padeda ir kokios trukdo, kokiais asmeniniais resursais naudojatės darydamas įtaką?
- Sužinosite, kokie yra suaugusiųjų mokymosi principai;
- Praktiškai išbandysite mokymosi metodus, skirtus žinioms perteikti, įgūdžiams treniruoti bei grupės dinamikai palaikyti;
- Suprasite, kaip mokosi suaugusieji;
- Išsiaiškinsite, koks yra tinkamas pasiruošimas mokymams;
- Suprasite, kodėl klausytojai dažnai negirdi pranešėjo;
- Sužinosite, kaip akimirksniu pritraukti auditorijos dėmesį;
- Susipažinsite su tikrosiomis savo balso ir kūno jėgos galimybėmis;
- Sužinosite, kokios yra pagrindinės įtikinančios kalbos sudarymo taisyklės: stipri pradžia, dėstymas ir efektinga pabaiga;
- Susipažinsite su improvizacijos principais;
- Išbandysite technikas, kaip suvaldyti sunkius klausytojus;
- Sužinosite, kaip pasiruošti pristatymui;
- Gausite grįžtamąjį ryšį ir atsakymus į Jums aktualius klausimus.
Mokymų metodai
- Būtiniausia teorija;
- 80 proc. mokymų laiko - praktinės užduotys;
- Dalyvių įgūdžių įvertinimas po kiekvienos praktinės užduoties;
- Konkrečių atvejų analizė, gyvenimiški pavyzdžiai iš vidinių lektorių patirties;
- Grįžtamasis ryšys.
Mokymų trukmė: 40 ak.val.
Dalyvių skaičius: nuo 8-14 asmenų grupėje.