Juk jūs norite gebėti kalbėti kliento kalba, būti tokie, su kuriais klientams būtų malonu ir lengva dirbti, girdėti kliento poreikius bei pardavinėti ne produktą ar paslaugą, o siūlomo sprendimo vertę ir naudą klientui!

Mokymų tikslas

  • Suteikti dalyviams žinias apie esminius bendravimo su klientais principus;
  • Padėti darbuotojams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką organizacijos įvaizdžiui bei ilgalaikei verslo sėkmei;
  • Ugdyti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius;
  • Lavinti prieštaravimų, konfliktų ir įtampos valdymo įgūdžius;
  • Praktiškai išbandyti efektyvaus bendravimo su klientais technikas.

Mokymų nauda

  • Dalyviai išmoks kurti tvirtesnius santykius su klientais ir kolegomis, ko pasekoje pagerės klientų aptarnavimo kultūra;
  • Dalyviai išmoks dėl kliento padaryti daugiau, nei jis tikėjosi, ras sprendimą, o ne atsakymą;
  • Dalyviai supras, ką kalba, jaučia ir daro klientas, kaip akimirksniu į tai reaguoti ar net užbėgti už akių;
  • Dalyviai išmoks konstruktyviai spręsti sudėtingas bendravimo situacijas, išvengti konfliktų su klientais, o jiems įvykus – geriau valdyti situaciją;
  • Dalyviai įgus atpažinti kritines aptarnavimo vietas, įsijaus į kliento „kailį“.

Mokymai skirti

  • Asmenims, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujant su klientais (klientų aptarnavimo, pardavimo ir kitų sričių specialistams, konsultantams bei vadovams);
  • Asmenims, kurie stengiasi tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius bei operatyviai reaguoti į susidariusią situaciją sprendžiant konfliktines situacijas bendraujant su klientais.

Mokymų metu

  • Įgausite praktinius įrankius, kuriuos lengvai pritaikysite savo veikloje;
  • Perprasite klientų aptarnavimo subtilybes;
  • Įsigilinsite į esminius bendravimo su klientais principus;
  • Suprasite, kodėl įvyksta verslo ir klientų nesusikalbėjimai;
  • Išbandysite efektyvaus bendravimo technikas gyvai;
  • Lavinsite kūrybingumą ir empatiją;
  • Suvoksite bendradarbiavimo svarbą;
  • Pasisemsite motyvacijos.

Mokymų metodai

  • Būtiniausia teorija;
  • 70 proc. mokymų laiko - praktinės užduotys individualiai ir komandoje;
  • Vaidmenų žaidimai;
  • Atvejų analizė;
  • Kūrybinės užduotys;
  • Patirtinės bendravimo ir bendradarbiavimo užduotys;
  • Grįžtamasis ryšys.
adult-3327336_1920

Mokymų trukmė: 8 ak.val.

Mokymų data: data tikslinama

Mokymai vyks: Vilnius

Dalyvių skaičius: nuo 10-12 asmenų grupėje

Lektorius: Diana Žiurlytė

0