• Integruoti personalo valdymo sistemas į kitus įmonės procesus (verslo procesai, darbų sauga);
• Sukurti veiklos vertinimo sistemą: kompetencijų modelis, valdymo pagal tikslus sistema;
• Sukurti / patobulinti atlygio (užmokesčio, kintamų dalių, socialinių priedų ir motyvacijos priemonių) sistemą;
• Išgryninti darbuotojų poreikį, pagerinti darbuotojų atrankos, įdarbinimo ir adaptacijos sistemą;
• Įdiegti klientų aptarnavimo standartą, perprasti klientų aptarnavimo subtilybes;
• Sukurti / atnaujinti organizacijos misiją, viziją, vertybes bei strategiją;
• Stiprinti organizacijos darbuotojų viešojo kalbėjimo ir komunikacijos įgūdžius;
• Pagerinti komandos komunikaciją, sprendimų priėmimo ir konfliktų sprendimo įgūdžius, suvokiant savo ir kitų vaidmenį komandoje.