Profesionalus klientų aptarnavimas nėra apsimestinis pardavėjo ar paslaugos teikėjo draugiškumas arba vartotojų lūkesčių viršijimas. Juk pirmiausia – Jūs kaip paslaugos teikėjas turite sugebėti susidoroti su problemomis ir laikytis duotų pažadų, todėl:

Jūs turite būti tokie, su kuriais klientams būtų malonu ir lengva dirbti

Mokymų tikslas

  • Suteikti dalyviams žinias apie esminius bendravimo su klientais principus;
  • Lavinti ir ugdyti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius;
  • Padėti dalyviams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką įmonės įvaizdžiui bei ilgalaikei sėkmei;
  • Praktiškai išbandyti efektyvaus bendravimo su klientais technikas.

Mokymų nauda

  • Dalyviai išmoks kurti tvirtesnius santykius su klientais ir kolegomis, ko pasekoje pagerės klientų aptarnavimo kultūra;
  • Dalyviai išmoks sudaryti patikimo "pardavėjo" įvaizdį, supras, ką kalba, jaučia ir daro klientas, kaip akimirksniu į tai reaguoti ar net užbėgti už akių, kaip rasti sprendimą, o ne atsakymą;
  • Dalyviai išsilaisvins nuo baimės suklysti;
  • Dalyviai įgaus praktinius įrankius, kuriuos lengvai galės panaudoti savo veikloje.

Mokymai skirti

  • Asmenims, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujant su klientais;
  • Asmenims, kurie stengiasi tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius bei operatyviai reaguoti į susidariusią situaciją sprendžiant konfliktines situacijas.

Mokymų metu

  • Įgausite praktinius įrankius, kuriuos lengvai pritaikysite savo veikloje;
  • Perprasite klientų aptarnavimo subtilybes ir esmines nuostatas;
  • Įsigilinsite į esminius bendravimo su klientais principus;
  • Įgausite klientų aptarnavimui būtinus įgūdžius;
  • Išbandysite efektyvaus bendravimo technikas gyvai;
  • Suvoksite bendradarbiavimo svarbą;
  • Pasisemsite motyvacijos.

Mokymų metodai

  • Būtiniausia teorija;
  • 80 proc. mokymų laiko - praktinės užduotys individualiai ir komandoje;
  • Vaidmenų žaidimai;
  • Atvejų analizė;
  • Kūrybinės užduotys;
  • Patirtinės bendravimo ir bendradarbiavimo užduotys;
  • Grįžtamasis ryšys.

Mokymų trukmė: 8 ak.val.

Mokymų data: 2020 04 16 (renkama grupė)

Mokymai vyks: Vilnius

Dalyvių skaičius: nuo 12-16 asmenų grupėje

Mokymų kaina: 150 Eur/ asmeniui

Lektoriai: Dainius Palivonas, Diana Žiurlytė

0